V této etapě pokračovaly práce na dokončení kolejí na modulu Zábřeha a to následujících částí:

  • skrytá smyčka a vpodstatě stanice Bludov
  • traťová kolej ze směru Postřelmov do zhlaví Zábřeha.
  • vytvoření skrytého úseku se stanicí Postřelmov, která ma dvě dopravní koleje

Smyčka Bludov

Jako první byla vytvořena smyčka stanice Bludov, která se napojuje ze sousedního modulu Bludov.
hotová smyčka stanice Bludov
hotová smyčka stanice Bludov

Vjezd do Zábřeha od Postřelmova

Další částí byla traťová kolej z Postřelmova do Zábřeha vedoucí přes most pře Sázavu do Zábřeha.
Podklad tratě z Postřelmova k vjezdovému zhlaví Zábřeha
Podklad tratě z Postřelmova k vjezdovému zhlaví Zábřeha

Postřelmov

A nejtěžší částí bylo vytvoření stanice Postřelmov, která je celá skrytá a musela se vložit do "mezipatra" mezi nejníže položenou smyčku Bludov a horní stanicí Zábřeh. To bylo docíleno následujícím postupem:

  • vytvořením šablony ze styroduru
  • výškové a směrové napasování do mezipatra
  • vytvoření podpěr ve správných výškách
  • přenesení šablony na sololit a vyřezání traťového podkladu
Více na následujících obrázcích:
Šablona před vyřezáním
Šablona před vyřezáním
Šablona a její výškové a směrové tvarování do modulu
Šablona a její výškové a směrové tvarování do modulu
Šablona a její výškové a směrové tvarování do modulu
Šablona a její výškové a směrové tvarování do modulu
Šablona a její výškové a směrové tvarování do modulu
Šablona a její výškové a směrové tvarování do modulu
Šablona a její výškové a směrové tvarování do modulu
Šablona a její výškové a směrové tvarování do modulu
Pokládání kolejí a vyhýbky Bludovského zhlaví Postřelmova
Pokládání kolejí a vyhýbky Bludovského zhlaví Postřelmova

Hotový modul z několika pohledů.

Hotová stanice Postřelmov
Hotová stanice Postřelmov
Koláž fotografií hotového úseku
Koláž fotografií hotového úseku